Klu nuff tido,Klik sy pun takpe hehe...TQ...

ToLonG Klik2 yE...TeRiMa KasiH

JEMPUT MASUK

Monday, December 21, 2009

Gather-Gather....

Kembali bersiaran....kesahnye...semalam aku dan rakan2 sekolah membuat perjumpaan di lake garden sambil makan2....setelah 10 thn lamenye x bersua muka...
Yang berkotak tu adalah pemberian mummyseri walaupun tak dpt join...tp sudi jugak poskan makanan untuk kiteorang....aku dah agih2 kan tuk member2 kiter...kebetulan lak si liza tgh mengidam nak makan kueh cincin tu....suke je dia....kopi tu pun aku dah bancuhkan tuk dorang sume semalam....yg selebihnye aku agihkan tuk dorang...kami terharu sgt...klu ko join, lagi bertambah-tambah meriah ...dpt ler mkn kek cheese...hehe...tak rugi kami vote ko jadi ketua kelas dulu...haha...Terima Kasih Banyak2....

Rakan2 ku yang hadirNi antara lauk-pauk yg dibawa oleh member2 semalam....

4 comments:

  1. betullah kata love tu, bestnya dpt gader2...makan2...borak2!!!!

    ReplyDelete
  2. mmg meriah aku tgk..rugi aku xde..
    kalo kompom punyer korank sume dpt mkn ciskek aku tu kan..
    xpe next gathering plak yer..

    ReplyDelete
  3. best kan dpt jumpa semula rakan sekolah, seuniversiti... dulu single mingle, slim mulim body now bila dah jumpa semua dah berkeluarga, body pulak mengembang semua hehehe. Akak masa cuti2 minggu lepas dpt jumpa kawan2 masa kat UM seronoknya tak terkata

    ReplyDelete